donderdag 24 juni 2010

lekker wezen shoppen

Vandaag ben ik met mijn mams naar kaartenmakerij De Egel in Alphen aan de Rijn geweest. Wat een leuke winkel is dat. Mams had geld gekregen van ons voor haar verjaardag om zich eens lekker te verwennen met nieuwe hobbyspullen, maar ja dan ik het ook niet laten om nog wat leuke dingen te kopen. Zoals de nieuwe eline opkikkertjes (stempels en knipvel), een grote vlinderpons, 2 babyknipvellen van eline, eindelijk weer mesjes voor mijn coluzzlemes, leuke bloemetjes en van mijn mams kreeg ik nog de stempels van het jongens aankleedpopje van eline.
Ik ben prima geslaagd al zeg ik het zelf en mams volgens mij ook wel.Ben dan ook geen voetbal aan het kijken, maar heerlijk aan de freubel met mijn nieuwe dingetjes.

liefs san

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen