dinsdag 1 maart 2011

Naar Spijkenisse

Vandaag had ik onverwachts een dagje vrij. Vanmorgen heb ik de jongens naar de nso gebracht en ik ben in de auto gestapt richting Spijkenisse. Een bezoekje aan Doeading stond al langer op mijn programma, maar het kwam er gewoon niet van( slap excuus, weet ik). Wat een leuke winkel is dat zeg. Met de hand op de portemonee eerst eens gekeken wat er allemaal was. De hele winkel heeft een hoog hebbehebbe gehalte, maar uiteindelijk liep ik met de volgende buit de deur uit
* papermania knopjes blueberry pie en boysenberry
* het papier bloc van Eline's Huis
* marianne design eline's Old Fashioned Nursery boy en girl

Bij thuiskomst lag de nieuwe papercraft inspirations magazine op de mat, kortom mijn dag kan niet meer stuk.

liefs San

1 opmerking:

  1. leuke winkel is dat toch he, ze hebben zoveel moois,wij zijn zaterdag geweest.

    BeantwoordenVerwijderen